piątek, 3 lutego 2017

Tabletka cuda zdziała!

Lubię oglądać telewizję, ale coraz częściej rezygnuję z tego na rzecz komputera. Dlaczego? Bo włączają mi się mordercze skłonności. Zaledwie 15 minut filmu i reklamy. Zdążyłabym wziąć piwo z półki na stacji benzynowej w sąsiednim województwie.
Albo z siekierą z nerwów wytępić połowę osiedla, a i tak wracając załapałabym się jeszcze na reklamę o zaburzeniach erekcji...
Kiedyś niebieska tabletka była tematem tabu, kupowanie prezerwatyw to było czyste szaleństwo, wstyd, bo jak ktoś zobaczy? A teraz?
Człowiek ogląda sobie wieczorem kulturalnie telewizję, a tu co chwilę zmuszają żeby popitalać do apteki, bo "mam problem". Ilu facetów popadnie przez to w kompleksy, bo z czasem zaczną kupować takie tabletki na zaś, bo przecież reklamują to są dobre i za 10 lat mi się przydadzą....
Albo prezerwatywy. Albo piwo. Albo tabletki na ból włosów.
Krew mi dosłownie oczy zalewa jak mam oglądać co chwilę to samo, naprawdę.
Pomyśleć jak musi codziennie wzrastać ilość sprzedanych telewizorów! 
Ja mam ochotę czasem rzucić czymś ciężkim w swój, chociaż to nie jego wina, że pokazuje te ścierwa.
Do czego to doszło, że reklamują prochy, alkohol i seks. Kiedyś była reklama uśmiechniętej krowy z kartonu mleka, albo wody mineralnej. Teraz krowy zastąpiły tabletki po których będziesz pukał jak wariat i piwo, po którym będzie ci wszystko jedno kogo lub co...

Zauważyłam, że w moim miasteczku na każdym rogu powstaje apteka. Ciekawe dlaczego?


11 komentarzy:

  1. Albo wyszalnia, albo tableta! Trzeciego wyjścia nie ma! A może jest? Wywalić telewizor, albo nie włączać!!! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze jedno wyjście. Włączyć na BBC Brit, tam reklamy są najkrótsze! :)

      Usuń
  2. Mnie najbardziej irytują reklamy środka na suchość pochwy;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam telewizję tylko z jednego powodu. Ulubiony serial Zagadka hotelu Grand. I tyle mi starczy obcowania z tv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wieczorem po pracy chcę coś czasem pooglądać w łóżku, ale nie jest to niestety łatwe, jeżeli w pobliżu nie ma czegoś na uspokojenie.

      Usuń
  4. Ale sliczne pudeleczko z dzieciolem :) Nad nazwa pewnie sie caly sztab manadzerow namyslal!
    Nie mam polskiej telewizji i sie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ci, pewnie nie ma tak durnych reklam. Brat co mieszka w Anglii opowiadał, że u nich nie ma czegoś takiego żeby reklamować tabletki itd.

      Usuń
  5. a niech reklamuja co chcą i kiedy chca...skoro sa reklamy znaczy jest popyt, niestety. Głupi narodek.
    ale postukuje skrócenie czasu antenowego ))))
    nie oglądam telewizji, która napiernicza reklamami, nie ogladam filmow przerywanych reklamami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale po co się truć niepotrzebnymi suplementami diety. Po co namawiać do żarcia tego .... no.

      Usuń
    2. oczywiście postuluję!! nie postukuję...choć jak się zastanowić to i postukuję sie palcem w głowę.
      Kasa Pani kasa na tym szalona, co tam zdrowie i zycie ludzi KASA !!!! ludzie to świnie i niestety w tym przypadku obrażamy te inteligentne istoty!

      Usuń